מחפשים דרך כיצד להגדיל במהירות את רשימות הלקוחות שלכם?

ידוע שכל בית עסק זקוק לרשימת לקוחות גדולה אליה יוכל לפנות בהצעות של מבצעים, הטבות וחידושים שוטפים לגבי העסק. ידוע גם שעסק מוכר בקלות רבה יותר ללקוחות חוזרים שמכירים כבר את העסק ומוצריו.

אבל איך אפשר להגדיל את מועדון הלקוחות הנאמנים, מבלי להוציא סכומי עתק על פרסומים בתקשורת או על העסקת סוכני מכירות שיגייסו פרונטאלית או בטלפון לקוחות חדשים?

מערכת דיוור הודעות SMS

שיווק סלולרי מאפשר לכם ביעילות ובמהירות להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם בעלות מינימלית.

מחקר אחרון שנערך מצביע ש-44% מהצרכנים היו מוכנים למסור מידע אישי כגון מספר הטלפון הסלולרי שלהם, בתמורה לקבלת הנחה, מבצע או קופון.

אם תציעו ללקוחותיכם מבצע, קופון או הטבה לעסק שלכם בקמפיין סמס, תוכלו לעודד אותם ולגרום להם להצטרף למועדון הלקוחות שלכם, וכך תגדילו במהירות רבה את רשימות הלקוחות שלכם.

השיווק הסלולרי הוא דרך נוחה המאפשרת לכל אחד להצטרף מיידית למועדון הלקוחות שלכם ולקבל הנחה או הטבה מיידית, גם בלי שיצטרך למלא טפסים, לשוחח עם סוכן מכירות או לחייג למספר טלפון ולהתייגע במעבר באינספור שלוחות ופרטים.

חוששים שהלקוחות שלכם יסירו את עצמם מהרשימות מיד אחרי שיקבלו מכם את ההטבה או הקופון? אל דאגה. במחקרים שנערכו ע"י חברת Tatango, נמצא שהדבר נדיר – רק כ-2.3% מלקוחות שנרשמו בקמפיין ה-סמס, הסירו עצמם מהרשימות ב24 שעות הראשונות לאחר קבלת ההטבה (הדבר תלוי כמובן בקמפיין, בהטבה ובפלח השוק).

כאשר 44% מהלקוחות מוכנים לספק לכם מידע כמו מספר הטלפון הסלולרי שלהם בתמורה להטבה, הנחה או קופון, ובהתחשב בכך שכ-98% מהלקוחות שנרשמו לקמפיין ה-סמס ממשיכים להישאר ברשימות התפוצה שלכם לאחר שקיבלו את ההטבה או ההנחה הראשוניים, הרי שקמפיין שיווק בסמס הוא דרך בטוחה להגדיל במהירות את רשימת מועדון הלקוחות שלכם.

אז איך זה בעצם עובד? בשלושה שלבים פשוטים:

שלב 1: הלקוח הפוטנציאלי צופה במבצע או בהצעה של בית העסק שלכם (בפייסבוק, במודעה, בשלט מחוץ לבית העסק, וכד').

שלב 2: הלקוח מתבקש לסמס מילה קצרה מסוימת כדי להצטרף למועדון הלקוחות של העסק ולקבל את הקופון או ההטבה, או לסרוק ברקוד QR.

שלב 3: לאחר שהלקוח סימס את המילה המבוקשת, הוא מקבל לנייד שלו הודעת סמס ובה הקופון או שובר הטבה, וניתן גם לבשר לו שהוא הצטרף למועדון הלקוחות של בית העסק.

זהו זה!

לאחר ביצוע הפעולה הפשוטה שלקחה מספר שניות בלבד, הפך קורא המודעה או עובר האורח בן רגע לחבר במועדון הלקוחות הסלולרי שלכם, והתווסף לרשימת הלקוחות הממוחשבת שלכם. מעתה קיבלתם למעשה את רשותו להמשיך ולסמס לו מדי פעם הטבות, קופונים או עדכונים לגבי בית העסק שלכם.

כך רוב הלקוחות שהצטרפו לקמפיין של העסק שלכם, גם אם עשו זאת בכדי לקבל הנחה מיידית או קופון, יישארו נאמנים לבית העסק שלכם ולקמפיין הסמס שלכם וימשיכו לרצות לקבל הנחות והטבות מכם בסמס.

לסיכום, קמפיין סמס שמציע ללקוחות הצעה עם ערך ברור ומשמעותי למצטרף, הוא דרך בטוחה, מהירה ופשוטה לבנות ולהגדיל את רשימת הלקוחות של העסק.

מוזמנים להירשם בחינם למערכת דיוור הסמסים המשתלמת ביותר בארץ, להתרשם מהמערכת ובמידת הצורך לרכוש חבילת הודעות לדיוור.

  1. העניקו ללקוחות המצטרפים ערך אמיתי ושווה כסף.
  2. אל תציפו את הלקוחות בהצעות – שמרו על מינון סביר של משלוח הצעות בהיקף של כפעם בחודש.
  3. מי שמעוניין לנטוש את הקמפיין – אפשרו לו לעשות זאת במהירות ובקלות.
  4. הסבירו ללקוחותיכם בפרסומים של הקמפיין, מה עליהם לבצע, מה יקבלו, ומה העלויות אם ישנן, וכיצד יוכלו לעזוב.

בהצלחה בהרחבת מאגר הלקוחות הסלולרי!

דוגמאות לקמפיינים

קמפיינים מוצלחים של שיווק סלולרי ניתן להציג במספר ערוצי פירסום – בפייסבוק, מחוץ לבית העסק, בסטנד על שולחנות, במודעות, בפרסומות ופליירים, על דלת העסק, וכו' – המייצרים ללא הפסקה, ללא מאמץ ובעלות מינימלית עוד ועוד לקוחות חדשים המצטרפים למועדון הלקוחות של העסק.