פרסום בסמארטפון – הענק כבר מתעורר

Home - פרסום בסמארטפון – הענק כבר מתעורר

פרסום בסמארטפון – הענק כבר מתעורר

עם למעלה מ- 30% חדירה וכ- 800,000 בעלי מכשירים בישראל, מהווים הסמארטפונים פוטנציאל שיווקי יוצא דופן. למעשה, אנו נושאים לכל מקום את המכשירים שהפכו לבני לוויה אישיים, המשמשים כספקי מידע ובידור, כמצע חברתי ועסקי, וכאמצעי צריכה.

כל זאת בזמן אמת ובמיקום ספציפי, כך שאדם המחפש אחר חנות נעליים באזור הימצאו יכול בתוך שניות להתעדכן לגבי בתי עסק רלבנטיים, ואף להתרשם ממבצעים או לקבל קופונים. אין פלא איפוא, שתחום הפרסום בסמארטפון מצוי בצמיחה מטאורית, ועד שנת 2016 צפוי לגלגל בארה"ב בלבד למעלה מ- 10 מיליארד דולרים.

 

פרסום בסלולארי דרך מודעות חיפוש

כיום קיימות מספר דרכים מרכזיות לפרסום בסמארטפונים, כשהמובילה שבהן מושתתת על חיפושים מצד גולשים אחר מוצרים ושירותים. עובדה זו הופכת את מנועי החיפוש לפלטפורמה מרכזית, ואת חברת גוגל לשליטה כמעט בלעדית בתחום.

ואולם, כפי שניתן לראות מהדוגמא שהובאה, קיים יתרון מהותי בפרסום בסלולארי לעומת האינטרנטי הרגיל, שכן המודעות לוקחות בחשבון את מיקומו הגיאוגראפי של הצרכן, ומספקות לו תכנים רלבנטיים למיקומו עם אפשרות לציון המרחק מהיעד. שיטה זו מייעלת כמובן גם את הקמפיין הפרסומי מאחר והפנייה נעשית ללקוחות המפולחים באופן ראשוני על פי מיקום. לכן, גם עסקים קטנים שואבים תועלת מרובה מהסלולר, וסקרים שנערכו לאחרונה מעידים כי כמחצית מהעסקים הקטנים בישראל מתעתדים להיכנס לתחום בשנה הקרובה.

פרסום נכון ויעיל

ממקדים את הפילוח

פרסום המשלב בין חיפוש ומיקום בזמן אמת מקנה אמנם יתרונות מהותיים, אך מדוע לא לקחת עוד צעד גדול קדימה? כיום מפתחות חברות רבות, בעיקר בארה"ב, תוכנות ואפליקציות המסוגלות לעקוב אחר הרגלי המשתמש לא רק בסלולארי אלא בכל המכשירים המרושתים שבבעלותו. כלומר, הן לוקחות בחשבון את סך פעולותיו כגון ביקור באתרים מסוימים באמצעות המחשב הביתי, שימוש באפליקציות בסמארטפון, רכישות שביצע בטאבלט, ואפילו את מיקומו לאורך שעות היום באמצעות לוויינים. כך ניתן ליצור פילוח ממוקד ביותר, כדוגמת "אקדמאי חובב קמפינג" שביקר בלילה הקודם באתר מסחר בבורסה, וכעת בדרכו לעבודה מקבל מודעות הקשורות להרגליו. השיטה אמנם נתקלת לעיתים בקשיים חוקיים והתנגדויות הקשורות לפגיעה בפרטיות, אך אין ספק כי היא מייעלת מאוד את הפרסום ושהתחום צועד ברמה בכיוון זה.

 

אז איך לפרסם נכון ?

למעשה, השאלה המרכזית אינה אם כדאי לפרסם בסמארטפון, אלא כיצד להתחיל. במידה וכבר הגעתם למסקנה כי המדיה הסלולארית תשרת אתכם בעתיד הקרוב, מומלץ לנצל את העובדה שהשוק הישראלי מצוי בשלבי התעוררות מוקדמים, ואת המחירים הנמוכים יחסית. לפניכם מספר עצות מועילות לתחילת הדרך:

  • התאמה לסלולאר – חשוב להבין כי למכשיר הנייד מאפיינים טכניים שונים למדי ממחשבים, כך שאת אתר האינטרנט שלכם יש להתאים לפלטפורמה החדשה או להקים אתר חדש. יחד עם זאת, גם הרגלי הגלישה בנייד שונים למדי, ולכן לצד התאמת האתר חשוב לבנות גם דף נחיתה מותאם. אל הדף מגיעים גולשים שלחצו על מודעת הפרסום, ובו מצויים מידע בסיסי רלבנטי ואמצעים ליצירת קשר.
  • למי פונים וכיצד יוצרים קשר – מכיוון שהפרסום בסלולארי מבוסס לא מעט על מיקום גיאוגראפי חשוב להבין לא רק את מאפייני קהל היעד, אלא גם אם הינכם פונים לצרכנים באזור המרכז, הדרום, הצפון וכן הלאה. כמו כן, יש להתאים את אפשרויות יצירת הקשר ליעדי הקמפיין, כמו מילוי פרטים, ביצוע הזמנות, הפצת דיוור אלקטרוני או מעקב ברשת חברתית. את האמצעים הללו יש לבדוק באופן תדיר באמצעות תוכנות מעקב סטטיסטיות, על מנת להבין אילו מהם יעילים יותר או פחות.
  • Google Adwords – חברת גוגל שולטת כאמור בתחום הפרסום המבוסס על מודעות חיפוש, ובעזרת האדוורדס תוכלו לבחור בין מספר אפשרויות מותאמות לסלולארי. כמו כן, תוכלו להגדיר את מערכות ההפעלה אליהן אתם מכוונים, ואת סוגי המכשירים הרלבנטיים לקמפיין שלכם.
עופריקס פתרונות מתקדמים לעסקים

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת

Donec sed odio dui. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor. Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla.


    Email Newsletters

    Keep me up to date with content, updates, and offers from Dana

    15,342,216

    TOTAL JOBS POSTED

    2,342,233

    COMMUNITY MEMBERS

    אינדקס טלפונים חשובים

    ספר הטלפונים שלך ברשת
    רוצה למצוא את הטלפון של הוט שירות לקוחות? אולי אתה זקוק למספר הטלפון של סלקום? ייתכן שאתה רוצה לעשות חיפוש מספר טלפון לפי שם וכתובת או ההפך – חיפוש לפי טלפון? בקיצור – אתה זקוק לספר טלפון.

    IVR – פתרונות אינטראקטיביים

    אתם עסוקים כל היום בשיווק העסק שלכם במיליון דרכים ומצפים לתגובה… ובעצם מצפים ל… טלפון! לשיחת טלפון שתגיע ותאפשר לכם להציע את מרכולתכם. בין היתר אתם גם רוצים להגיע ללקוחות חדשים… וגם כאן.. בטלפון!

    בניית אתר סלולרי

    בארץ ובעולם כולו הגלישה באינטרנט באמצעות הסלולר הולכת וגדלה, עם חדירתם של מכשירים חכמים – סמארטפונים, בעלי דפדפני גלישה מותאמי סלולר ומכשירים בעלי מסכים גדולים, תופס האינטרנט הסלולרי תאוצה הגדלה מיום ליום והחשיפה לאתרים דרך הסלולר מגיעה לעשרות אחוזים.

    שליחת SMS

    רוצים להגדיל מכירות? מעוניינים לגרום ללקוחות קיימים לבצע רכישות חדשות? יוצאים במבצעים חדשים ומעוניינים לשתף בהם את קהל הלקוחות שלכם? יש לנו בשבילכם שירות נוח, פשוט, ידידותי וזול!

    SMS נכנס

    הודעות נכנסות – סמס נכנס לגיוס לקוחות
    שירות הודעות נכנסות לחיזוק הקשר עם הלקוח! שירות ההודעות הנכנסות או שירות SMS נכנס, מאפשר לכל בית עסק לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים ולגייס בקלות רבה לקוחות חדשים.

    מספר מוביל לעסקים

    חברת עופריקס שמחה להציג בפניך מוצר חדש בשוק התקשורת הישראלית: מספר מוביל לעסקים המספר שייצר לכם הכנסה מהשיחות הנכנסות!
    איך זה עובד? לעסק שלך יש מספר גבוה של מתקשרים? מעל 50 שיחות ביום? בוא תעשה מזה כסף!