מדריך לשימוש במערכת

מדריך בסיסי לשימוש במערכת הפצת הודעות SMS

מדריך זה בא לסייע לכם בהכרת המערכת ולהסביר לכם בקצרה ובפשטות איך להתחיל לעבוד ולשלוח הודעות מיד עם תום קריאת דף זה.

כמו כן מוצגים בדף זה האפשרויות והאלמנטים השונים לשליחת SMS, במידה ועדיין יש לכם שאלות אתם מוזמנים להתקשר ואחד מאיתנו ישמח לעזור ולהדריך אתכם.

באפשרותכם גם לצפות כאן בשני סרטוני הדרכה קצרים המסבירים באופן פשוט וידידותי כיצד לשלוח הודעות וכיצד לנהל את אנשי הקשר ורשימות התפוצה שלכם.

תיאור מסך ראשי- שליחת הודעות:

מסך זה מאפשר לכתוב את הודעת ה – SMS, לבחור את רשימת התפוצה ולשלוח את ההודעה באופן מיידי או דחוי, בארבעה צעדים פשוטים:

  1. כותבים את ההודעה בחלון הימני תחת הכותרת: "נוסח ההודעה".
    שימו לב: בעברית הודעה אחת תחשב הודעה עד 70 תווים.
    מעל 70 תווים ייספרו לכם מספר הודעות כמספר התווים, כך שכל 67 תווים יספרו כהודעה אחת, לדוגמא 120 תווים: שתי הודעות, 210 תווים: שלוש הודעות וכן הלאה, מקסימום תווים להודעה: 500.

.

  1. למי רוצים לשלוח את ההודעה: לבחירת אנשי קשר לשליחת ההודעה, קיימות שלוש אפשרויות:
    • אנשי קשר: במידה והוכנסו אנשי קשר למערכת ( ניתן להוסיף אנשי קשר ,ראה תיאור מסך אנשי קשר)
    • מספרי טלפון: אזור זה מאפשר לכם לכתוב ידנית את מספרי הטלפון, או שניתן לבצע העתקה של מספרי הטלפון אליהם תרצו לשלוח את הודעת ה-SMS, פשוט עושים העתק, הדבק מכל מקור בו קיימים מספרי הטלפון של הלקוחות שלכם, מ-EXCEL, WORD או כל מקור אחר כמו תוכנת מועדון הלקוחות שלכם.
    • קבוצות: תחת הלשונית קבוצות יש אפשרות לבחור מתוך קבוצות לקוחות, זה רלוונטי למי שבוחר להעלות למערכת את הלקוחות שלו ולחלק אותם לקבוצות – מומלץ מאד (ניתן להוסיף קבוצות מראש, ראה ניהול קבוצות).
  2. בחירת שם ו/או מספר השולח: פיצ'ר זה מאפשר לכם להזין את מספר הטלפון אשר יוצג כמספר השולח אצל הלקוחות אשר יקבלו את ההודעה, כמו כן ניתן להזין את שם השולח, פיצ'ר זה יוצג רק במכשירים תומכים, את שם השולח יש לרשום באנגלית, עד 11 תווים.
  3. מועד השליחה: כאן ניתן לבחור מתי יישלחו הודעות ה-SMS, אפשר לבחור "מיידי" ואז ההודעות יישלחו באותו הרגע.
    וניתן לבחור ב"דחוי", וזאת על מנת שההודעות יישלחו בפועל במועד אחר, איך עושים זאת: בוחרים דחוי, מזינים את תאריך ושעת השליחה המיועדת, לוחצים שמירה ואז:
    שלח, ההודעה תשלח בתאריך ובשעה שבחרתם.

ביצעתם ארבעה צעדים אלו? זהו, לחצו שלח וההודעה שלכם תשלח בהצלחה!

תיאור מסך אנשי קשר: מסך זה מאפשר להוסיף אנשי קשר ולנהל את אנשי הקשר שלך. במסך זה ישנם מספר אפשריות: ניהול אנשי קשר, ניהול קבוצות, דוח אנשי קשר. ניהול אנשי קשר: במסך זה ניתן להוסיף אנשי קשר במספר דרכים:

  1. הוספת מספרים בודדים, ע"י הקשה על מקש "חדש"
  2. הוספה מקובץ: הוספת אנשי קשר ע"י העתקה מתוך קובץ אקסל פשוט הכולל את שם הלקוח ומספר טלפון (ניתן לקבוע גם שיוך לקבוצה) או טעינה מתקדמת של קובץ הכולל יותר פרטים: כמו קבוצות מספרי ת.ז ועוד קטגוריות שניתן להוסיף.

לטעינה מתקדמת יש להוריד קובץ דוגמא ולעדכן את הפרטים בתוך הקובץ ניהול קבוצות הדרך המומלצת לנהל רשימה גדולה של אנשי קשר היא ע"י הוספה שלהם בתוך קבוצה. להוספת קבוצה חדשה יש ללחוץ על כפתור "קבוצה חדשה" ולקרוא לה בשם הרצוי. במידה והקבוצה נפתחה אחרי הזנת אנשי הקשר, ניתן לסמן מתוך הרשימה את אנשי הקשר הרצויים להוספה לקבוצה. במידה והנך רוצה להוסיף את הרשימה ובאותו זמן לקבוע את הקבוצה אליה השתייכו יש לבצע העתקה והדבקה של אנשי הקשר ובאותו עמוד של הוספת אנשי קשר להוסיף את שם הקבוצה לרשימת אנשי הקשר. דוח אנשי קשר במסך זה מרוכזים כל אנשי הקשר שהוזנו למערכת. דוחות – דוח הודעות מפורט מסך זה מאפשר לראות את פרטים על הודעה, תוכן הודעה, הרשת אליה נשלחה ההודעה, תאריך, מקטעים וסטאטוס הודעה. הסטאטוסים להודעות: התקבלה, נשלחה, לא התקבלה (סיבות אפשריות: לקוח מנותק, לקוח לא זמין, לקוח חסום לקבלת הודעות), טלפון חסום לשירות. בהצלחה! עדיין יש לכם שאלות או שחלק מההסברים לא ברורים לכם? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני או דרך טופס הצור קשר אתם עדיין לא לקוחות עופריקס ורוצים ליהנות מהמערכת לשליחת הודעות SMS ללקוחותיכם? כנסו לדף הבא: מחירון חבילת SMS לעסקים הזינו שם, מייל וטלפון ואחד מאתנו ישמח לחזור אליכם ולצרף אתכם למאגר הלקוחות המרוצים שלנו.

כניסה למערכת הסמסים המתקדמת SMS4FREE לחצו כאן

עופריקס פתרונות מתקדמים לעסקים