איך בונים אסטרטגיה שיווקית מוצלחת לעסק?

בעולם המודרני שאנחנו חיים בו, בעידן המידע האינסופי, הלא הוא עידן הרשתות החברתיות, יודע כל בעל עסק שלא די במוצר מנצח או בשירות אקסקלוסיבי כדי להצליח ובגדול בעולם העסקים.

ישנן כל כך הרבה דוגמאות מההיסטוריה בהן עסקים עם מוצר בינוני הצליחו בצורה יוצאת דופן הודות לאסטרטגיית שיווק מוצלחת בעוד עסקים אחרים עם מוצרים מוצלחים יותר, נעלמו לתהומות הנשייה. בין הטעויות שעשו עסקים נשכחים אלו הייתה הטעות הגדולה מכולן, הם הסתמכו על המוצר שלהם יתר על המידה ולא השקיעו בבניית אסטרטגיית שיווק נכונה.

אז נכון, אסטרטגיית שיווק מוצלחת היא לא עניין של מה בכך ומן הסתם קצרה היריעה מלתאר את כל התורה כולה. במידה ואתם מעוניינים לבנות אסטרטגיית שיווק מוצלחת, ההמלצה היא לפנות למומחים לדבר לעזרה. עם זאת, הכנו לכם רשימה בת מספר נקודות חשובות ובסיסיות בכל הנוגע לבניית אסטרטגיית שיווק מוצלחת לעסק.

הגדירו את קהל היעד שלכם

רוב הסיכויים שכבר שאלו אתכם לא אחת עבור מי מיועד השירות או המוצר שלכם. לפני שאתם ממהרים לענות את התשובה הבנאלית: "עבור כולם", חכו רגע, נשמו עמוק וחשבו על כך שוב. נסו לאפיין את הצרכן הממוצע שלכם, את הלקוח הפוטנציאלי. לפני שתגדירו לעצמכם היטב למי אתם מעוניינים לפנות, לא תוכלו לפנות אליו. זהו הכלל הראשון בכל תחום השיווק. דעו למי אתם מעוניינים לפנות ורק אז החלו לחשוב כיצד אתם מגיעים אליו. זו הסיבה שכל כך הרבה קמפיינים פרסומיים חוטאים למטרה שלהם, כיוון שקהל היעד המקורי שלהם פשוט לא היה בסביבה או שהמסר לא דיבר בשפה של קהל היעד.

נסו את מערכת דיוור הסמסים של SMS4FREE למשלוח תוכן שיווקי מהמחשב על מנת להחזיר לקוחות לקנות אצלכם

לפרטים נוספים על מערכת הדיוור SMS4FREE לחצו כאן

התחברו לתקופה בה אנחנו חיים

אחד הדברים החשובים ביותר בתחום אסטרטגיה שיווקית הוא הנוכחות הרשתית. עסק מודרני לא יכול להתקיים בלי אתר אינטרנט, על כך אין צורך להכביר במילים, אבל כיום עסק לא יכול להתקיים גם בלי אפליקציה סלולרית. כאשר אתם מעצבים את האפליקציה שלכם, עליכם לדאוג לכך שהיא לא תהווה רק עוד ערוץ תקשורת ללקוחות שלכם אלא שיהיה לה גם ערך מוסף, סיבה מיוחדת לשמה יורידו אותה. לעתים מדובר על צ'ופר, לעתים על שעשוע מיוחד ולעתים מדובר פשוט על מבצעים או הנחות שמוענקים רק לאלו שהורידו אותה ועשו בה שימוש כלשהו.

גרמו לחיבור רגשי

אחת הדרכים המבריקות ביותר באמצעותן הפכו את הטלפונים החכמים המודרניים למכשירים אהובים כל כך ברמה הרגשית היא על ידי כך שנוצר הצורך ללטף אותם כאשר משתמשים בהם. אותו ליטוף אקראי של המסך הפך את המכשיר באופן אוטומטי ממכונה חסרת חיים לכמעט בעל חי. זאת משום שאנחנו מלטפים בדרך כלל רק יצורים נושמים שאנחנו אוהבים. במחי פעולת ליטוף קטנה הצליחו מתכנני המכשירים החכמים האלו להפוך חפץ דומם ליצור חי ואותנו, למכורים אמיתיים. באופן טבעי אסטרטגיית השיווק של הטלפונים החכמים בנויה רבות על אותם אלמנטים רגשיים של מגע וחבה למכשירים. כאשר הלקוח יזדהה עם המוצר שלכם וייקשר אליו רגשית, ההצלחה שלו כבר מובטחת.

עופריקס פתרונות מתקדמים לעסקים

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת אינדקס טלפונים חשובים

ספר הטלפונים שלך ברשת
רוצה למצוא את הטלפון של הוט שירות לקוחות? אולי אתה זקוק למספר הטלפון של סלקום? ייתכן שאתה רוצה לעשות חיפוש מספר טלפון לפי שם וכתובת או ההפך – חיפוש לפי טלפון? בקיצור – אתה זקוק לספר טלפון.

פתרונות אינטראקטיביים

אתם עסוקים כל היום בשיווק העסק שלכם במיליון דרכים ומצפים לתגובה… ובעצם מצפים ל… טלפון! לשיחת טלפון שתגיע ותאפשר לכם להציע את מרכולתכם. בין היתר אתם גם רוצים להגיע ללקוחות חדשים… וגם כאן.. בטלפון! בניית אתר סלולרי

בארץ ובעולם כולו הגלישה באינטרנט באמצעות הסלולר הולכת וגדלה, עם חדירתם של מכשירים חכמים – סמארטפונים, בעלי דפדפני גלישה מותאמי סלולר ומכשירים בעלי מסכים גדולים, תופס האינטרנט הסלולרי תאוצה הגדלה מיום ליום והחשיפה לאתרים דרך הסלולר מגיעה לעשרות אחוזים.

רוצים להגדיל מכירות? מעוניינים לגרום ללקוחות קיימים לבצע רכישות חדשות? יוצאים במבצעים חדשים ומעוניינים לשתף בהם את קהל הלקוחות שלכם? יש לנו בשבילכם שירות נוח, פשוט, ידידותי וזול!

הודעות נכנסות – סמס נכנס לגיוס לקוחות
שירות הודעות נכנסות לחיזוק הקשר עם הלקוח! שירות ההודעות הנכנסות או שירות SMS נכנס, מאפשר לכל בית עסק לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים ולגייס בקלות רבה לקוחות חדשים.

מספר מוביל לעסקים חברת עופריקס שמחה להציג בפניך מוצר חדש בשוק התקשורת הישראלית: מספר מוביל לעסקים המספר שייצר לכם הכנסה מהשיחות הנכנסות!
איך זה עובד? לעסק שלך יש מספר גבוה של מתקשרים? מעל 50 שיחות ביום? בוא תעשה מזה כסף!

מערכת דיוור הודעות SMS