מספר טלפון סלולרי ישראלי ללא סים

מספר טלפון סלולרי ישראלי ללא סים

שיווק SMS ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים, היא צורת השיווק הקלה, המהירה והזמינה ביותר. בואו לקרוא מה הופך אותה לכל כך יעילה

מספר טלפון סלולרי ללא סים: השיטה המדהימה לקבלת הודעות SMS בישראל

הכירו את החדשנות של הנוחות – מספרים וירטואליים לקבלת הודעות SMS בישראל, ללא כרטיס סים

בעידן הדיגיטלי של היום, הטלפונים הסלולריים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. עם זאת, השיטה המסורתית והמוכרת לקבלת מספר טלפון סלולרי, דורשת לרוב רכישת כרטיס סים פיזי. למרבה המזל, התקדמות הטכנולוגיה מאפשרת כיום להשתמש במספרים וירטואליים, המציעים חלופה נוחה לקבלת הודעות.SMS  שירות מהפכני חדש זה, הפונה לקהל הישראלי, מסופק על ידי SMS4FREE . בכתבה זו נציג בפניכם את כל הפתרונות ש-SMS4FREE יכול לספק עבורכם, על ידי שימוש במספר טלפון וירטואלי, ללא צורך בכרטיס סים.

מה זה בכלל מספר וירטואלי?

מספר וירטואלי הוא בעצם מספר טלפון שאינו קשור לכרטיס SIM פיזי או מכשיר סלולרי ספציפי. המספר פועל באמצעות פלטפורמה מקוונת, המאפשרת למשתמשים לקבל הודעות SMS ללא מגבלות של סים. SMS4FREE הצליחה למנף את הטכנולוגיה, כדי לספק לתושבי ישראל פתרון ללא מאמץ לקבלת הודעות סמס.

קבלת הודעות SMS עם מספר וירטואלי ישראלי

המטרה העיקרית של שירות המספרים הווירטואליים של SMS4FREE היא לאפשר למשתמשים לקבל הודעות SMS בלי להיות תלויים במכשיר. השירות שימושי במיוחד עבור אנשים שאולי אין להם את האמצעים לקבלת SMS בטלפונים שלהם, כמו הקהילה החרדית לדוגמה, שהם בעלי מכשירים כשרים. על ידי ביטול הצורך בכרטיס SIM, SMS4FREE מאפשרים לכל אחד לקבל בנוחות הודעות.

יתרונות השימוש ב-SMS4FREE

  1. נוחות: שירות המספרים הווירטואליים מייתר את הצורך ברכישת כרטיס סים פיזי, מייעל את תהליך רכישת מספר טלפון סלולרי ישראלי לתושבים זרים.
  2. גמישות: משתמשים אינם קשורים למכשיר או למיקום ספציפי. הם יכולים לגשת להודעות ה-SMS שלהם מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אנשים המחליפים מכשיר לעתים קרובות.
  3. חסכוני: כרטיסי SIM כרוכים לרוב בעלויות מוקדמות ודמי מנוי.
  4. פרטיות: מספרים וירטואליים מציעים שכבה נוספת של פרטיות, הם אינם מקושרים ישירות לזהותו של אדם. זה יכול לסייע למי שמקפיד לשמור על פרטיות או רוצה לשמור על אנונימיות.

איך עובד השירות?

נרשמים בחינם ללא עלות לאתר:  SMS4FREE  מדובר בתהליך קצר שלוקח דקה בלבד.

לאחר מכן בוחרים באחד משני מסלולים למספר וירטואלי, דרך הקישור הבא: מספר וירטואלי ישראלי

  1. מסלול בסיסי: קבלת הודעות SMS הנכנסות ישירות לחשבון האישי שלכם באתר.
  2. מסלול מתקדם: המאפשר קבלת הודעות SMS גם לתיבת המייל שלכם.

המספר הווירטואלי הוא כלי יעיל לשימוש במצבים שונים. לדוגמה, אם אתם מעוניינים שלקוחות יענו להודעות SMS שאתם שולח להם דרך המערכת, אבל אין לכם רצון לקבל הודעות אל הסלולרי האישי שלכם.

בנוסף, תוכלו להשתמש במספר הווירטואלי כדי לקבל את הודעות SMS שנשלחות אליך מהלקוחות בצורה מרוכזת, אפילו ניתן לקבל את ההודעות בקובץ אקסל.

אם יש לכם טלפון "כשר" שאינו יכול לקבל הודעות SMS נכנסות, תוכלו להשתמש במספר וירטואלי כדי לקבל אותן. תוכלו גם לשלוח ולקבל הודעות SMS מאדם או ממספר אנשים – ולהסתיר את זהותכם.

כמה עולה השירות?

  • המחיר לשימוש במספר וירטואלי הוא על פי המחירון באתר, מדובר על מחיר משתלם מאד.
  • שימו לב שהתשלום כולו הוא עבור קבלת הודעות למערכת של המספר, הוא לא כולל תשלום עבור שליחת הודעות מהמערכת. על מנת לשלוח הודעות מהמערכת, יש לרכוש חבילת SMS נפרדת על פי הצרכים, כפי שמפורט בדף המחירון באתר.
  • התשלום עבור המספר הווירטואלי מתחדש מדי חודש באופן אוטומטי. תוכלו לבטל את המנוי בכל עת, על ידי פנייה לצוות האתר דרך עמוד הצור קשר.
  • בנוסף לקבלת הודעות SMS, ניתן לקבל את ההודעות גם לאימייל ו/או התיבה האישית שלכם, דרך דף "הודעות נכנסות" בחשבון האישי שלכם באתר. אם תבחרו באפשרות זו, התשלום עבור המנוי החודשי של המספר הווירטואלי יהיה בעלות חודשית של 30 ש"ח (במקום 20 ש"ח).
  • תוכלו גם לבחור לקבל את הודעות ה-SMS למספר הנייד האישי שלכם. במידה ותבחרו באפשרות זו, עליכם לרכוש חבילת SMS לפי הכמות הרצויה של ההודעות שתרצו לקבל.
  • אנא שימו לב שהמחירים והתנאים עשויים להשתנות, מומלץ לבדוק את המידע באתר הרשמי.

למידע נוסף, הרשמה ורכישת מספר וירטואלי ללא התחייבות, לחצו כאן