כדי להגדיל את החשיפה של הקמפיין ולהגיע עד כמה שניתן לקהל המטרה שלכם, מומלץ לבצע אופטימיזציה (התאמה אישית). גם כשזה מגיע לסמסים שיווקיים ניתן לבצע אופטימיזציה באמצעות איסוף מידע שישרת את העסק
הצרכנים של היום משתוקקים להתאמה אישית באינטראקציה של המותג שלהם. הצרכן רוצה להרגיש שאדם אמיתי בעסק שלך יוצר איתם קשר. שולחים סמסים שיווקיים ? רוצים שהם ירגישו כמו אינטראקציה אישית? אז חשוב לעשות להם אופטימיזציה. התאמה אישית להודעות ה-SMS שלך יחוללו את השינוי.
איך עושים אופטימיזציה לסמסים שיווקיים?
אפשר לעשות זאת על ידי הכללת פרטים אישיים בהודעות שאתם שולחים. לדוגמה, תומר רוצה שישלחו לו סמס שיווקי עם הנחה מיוחדת, הרלוונטי לרכישה האחרונה שלו ביום הולדתו. את ההודעה יש לשלוח בתאריך יום ההולדת, בצירוף ברכת מזל טוב והנחה מיוחדת שתהיה תקפה ליום ההולדת או לחודש יום ההולדת.
כאשר צרכנים מצטרפים לדיוור, מומלץ לקחת מהם פרטים אישיים שיעזרו לכם לבצע אופטימיזציה בהמשך ולענות על הצרכים שלהם. לדוגמה:
- שֵׁם מלא.
- מספר טלפון.
- תאריך לידה.
- תאריך יום נישואים.
- מקום מגורים.
- כתובת דואר אלקטרוני.
- מין (זכר או נקבה).
רשימת דיוור לקוחות ב-SMS מספקת לעסק מספר נקודות מגע לאורך המסע שלכם עם הלקוח. איסוף הסכמה לשליחת סמס היא טבעית ואפילו צפויה. אם תשמשו ברשימה בתבונה ותבנו אותה נכון – היא גם תבנה מעצמה עם הזמן.
זכרו, חשוב לקבל הסכמה מהצרכן כדי לשלוח לו סמסים שיווקיים.
מה עוד ניתן לעשות עם SMS שיווקי?
בתור בעל עסק, אתה עשוי להשתמש בהודעות SMS כדי לבנות נאמנות ולקבל חוות דעת מלקוחות. לדוגמה: קבלת ביקורות 5 כוכבים על ידי הצעת הנחת VIP בלעדית.
כדאי ליצור קשר מחדש עם לקוחות שביקשו הצעת מחיר באמצעות צ'אט אינטרנט לאחרונה אך לא הצלחתם לתפוס אותם.
כמעט כל מקרה שימוש יכול להיות יעיל ביותר אם נעשה טוב. המפתח הוא לנצל את העסק שלך ואת הודעות הסמס בצורה ייחודיות ויצירתיות. חשוב לשמור על הודעות פרקטיות ותאימות בראש. לזה לסיום, בואו נסתכל איך נראה טוב נראה שונה בכל תרחיש. הכי הדבר החשוב הוא שהמסרים שלך מדגימים הבנה מעמיקה של הלקוחות שלך, לצפות ולספק את צרכיהם ולכבד אותם בחירות ופרטיות.